dit boek begeleidt om vanuit een concrete klantenscan te evolueren naar een waardengedreven bedrijf  of organisatie.  Hiermee ben je onderscheidend en heb je de sleutels tot succes in handen.

De klantenscan, uw sleutel tot succes.

Prijs: € 29,99 (+verzendingskosten)

  • EAN 9789401444552
  • Formaat: 17cm x 24cm
  • Verschenen: 2018
  • Paperback
  • 1ste druk
  • 184 pagina's
  • Uitgeverij LannooCampus

Inhoudstafel bekijken

WIN HET GEVECHT OM DE KLANT

VAN KLANTENSCAN TOT BEDRIJFSWAARDENSHARTER

Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rendabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt.

De klant centraal toont aan dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan. Je stelt je de vraag wat jouw klanten echt verwachten en welk waarden, percepties en emoties voor hen het verschil maken. En dit tijdens elk contact in de klantenreis. De resultaten van je klantenscan vertaal je daarna in aantrekkelijke kernwaarden voor je bedrijfscharter.

Dit direct toepasbare boek geeft richting aan je engagement, waardoor de klant blijft terugkeren en zich een ware ambassadeur van je merk toont. Met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid creëer je niet alleen tevreden klanten, maar ook trotse personeelsleden en gelukkige aandeelhouders. 
 

 
Het geheim van het succes zit hem hierin: de gewone dingen ongewoon goed doen.
— J.D. Rockefeller
 
4Bedrijfsboeken_2018.jpg